Hundenus

Hundenus

fredag den 17. april 2015

Velkommen til Heidi´s hundetræning

Velkommen til min side, hvor i kan følge med i mine tanker og min træning med mine hunde og min undervisning for Hund & Træning.

Jeg hedder Heidi og jeg er gift med Brian, sammen har vi 2 piger. Vi fik vores første hund i 1997. Det var en Nova Scotia Duck Tolling Retriever ved navn Oliver. I 2007 måtte vi sige farvel til Oliver, men hurtigt efter kom Genie til og kort efter Tumle. Og det var her, da Tumle kom til, at min interesse for hundetræning startede.

Tumle var min første "egen" hund, og han var lidt min prøveklud. Med ham voksede min interesse for lydigheden og klikkertræningen. Men Tumle begyndte jeg at gå til prøver i DKKs lydighedsprogram, og sammen blev vi lydighedschampions. Efter Tumle er der kommet flere tollere til, og pt. har vi 3 tollere. Genie, Kida og Karma.

Omkring 2010 begyndte jeg at lege med tanken om at uddanne mig til instruktør, ikke så meget for at undervise andre, men mest for selv at blive en bedre hundefører. 
I 2013 tog jeg springet og startede på Hund & Trænings Instruktøruddannelse og i december 2014 blev jeg færdig uddannet.
Kort efter jeg afsluttede min uddannelse, blev jeg ansat som instruktør hos Hund & Træning. Jeg har gennem uddannelsen fået et solidt teoretisk grundlag og praktiske kompetencer på et høj fagligt niveau, som jeg nu anvender både til undervisning af andre og til træning af mine egne hunde.
Se også min anden hjemmeside www.heidi-e.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar